Hallo,ik zal mij even voorstellen,

Mijn naam is Erica de Koning, 47 jaar, getrouwd met Hans en we hebben samen 4 kinderen.
de oudste 2 zijn getrouwd,1 woont op kamers in de stad en de jongste van 17 woont
nog thuis.inmiddels zijn we opa en oma van Sven,nu 5 wkn oud.
we wonen in Leek,en ik heb een paar dagen in de week oppaskindertjes.
zoals de meesten wel weten,is Bernard mijn broer,en door hem ben ik in contact
gekomen met het project Ghana.
het lijkt me een hele uitdaging om daar heen te gaan,en daadwerkelijk wat voor
de mensen daar wat te gaan betekenen.
niet allen door geld te geven,maar samen daar de handen uit de mouwen te steken!
en ook om daar de cultuur en de leefwijze van deze mensen mee te maken.
ik vindt het best spannend,maar heb er ook veel zin in !!
hartelijke groeten,erica.

Geen opmerkingen: