Ghana 2010 door J.W

Ghana 2010
hallo ik ben Johan Werkman 1 van de groep van 12 leden die hier in Ghana ons best doen om het leven voor de kinderen draagsamer te maken.
het is mijn eerste keer dus ben erg onder de indruk van alles wat we hier zien.
het is mooi maar ook erg moelijk om te zien hoed mensen hier leven en wonen soms onder erbarmelijke omstandigheden.
het is voor ons niet te beschrijven.
we zijn hart aan het werk en genieten enorm van de kinderen om ons heen, ja we doen goed werk en dat maakt heel veel goed.
dit is wat we wilden gaan doen toen we ons opgaven voor dit project.
je fam is erg ver weg dat is best moelijk, maar we weten dat ze niet alleen zijn.
tot zover een kort bericht van mij.
ik wens jullie allen het beste en hoop dat zei die dit lezen begrijpen dat hier hulp nodig is meer dan wat wij als groep kunnen doen. ik voor me zelf zal me blijven inzetten om sponsoren te vinden die dit project langer willen ondersteunen.

hier is geld het beste wat we kunnen bieden . mensen uit de buurt laten werken en daar voor betalen. goed voor de kindren en voor de lokale bevolking.

er is veel meer te doen dan wij aankunnen.

groetjes Johan werkman
PF

7 opmerkingen:

angelica zei

hoi johan

fijn om te lezen dat het goed met je gaat...hier gaat ook alles goed en op realgun ook...met expendebles gaat het ook toppie....we missen je allemaal,,,,
maar we zijn erg trots op jullie goede werk daar....kijk uit voor de enge beesten :):):)


groetjes van iedereen op realgun....en in het bijzonder van mij kissieessss

angelica ...maildeamon...tommyman en de rest van realgun

http://www.realgun.nl

The_Expendables zei

Hoi hoi Johan,

Egt fijn om te horen dat alles ginder vlot verloopt. Mooie vorderingen zijn er al gemaakt zie ik.

Het Expendables Team is trots op hetgeen je nu aan het realiseren bent daar ...

Ik heb een zware taak van je overgenomen op rg zenne :p Zoveel werk dat gij moest verzetten voor je vertrek seg ^^ ... We praten zeker bij na je terugkomst.

Mvgr,
Tommy en de rest van het Expendables Team

Anoniem zei

He maatje van me leuk om dit allemaal te lezen hier . Hier in ons land weet je niet wat je daar zou verwachten en zoals ik lees moet er daar nog veel werk worden verzet. Geweldig dat er mensen zijn als jullie die dat willen doen.
Veel werkplezier daar en weer tot schrijfs.

Jos(Josan)

Anoniem zei

Hey grote broer,

Ik ben blij dat jullie goed zijn aangekomen in ghana.

Ik vind het tof wat jullie daar allemaal doen voor het goede doel,zouden de belgen een lesje van kunnen leren.

het gaat je goed grote broer.

Grts je Kleine Broer ;-p

marianne Siereveld zei

hey lieve broer

wat een belevenissen allemaal, ben zo trots op je.
ik hou alles in de gaten vanaf hier.
doe jullie best, meer kun je niet.
wij bidden voor jullie allemaal.

heel veel liefs je zussie

Anoniem zei

hey johan, vandaag was esther hier nog even "op" de zaak, we hoorden dat het goed gaat, met jullie en ook met haar.
we wat problemen met de gezondheid, maar dat komt vast door de ander eetgewoonten enzo en de hitte.
hier gat het ook wel goed, we hoeven ons niet te vervelen.

groeten jeroen en de rest van de jongens van va (meg. en productie)

sterkte nog daar!!

Gerald zei

Hey broer(tje),

Nog een dikke week te gaan kerel! Ben blij dat je weer opgeknapt bent. Zet hem op. Er wordt veel naar je gevraagd. Dus straks mag je je eigen verhaal doen. Doe iedereen de hartelijke groeten en ik hoop je in goede gezondheid veilig en wel terug te zien!

Love you!

(P.s. liefs van ons allemaal natuurlijk).