Hallo allemaal,

Mijn naam is Edwin de Koning. Ben getrouwd met Marieke en we wonen nu al zo'n dikke 2 jaar in Groningen.
In mijn dagelijks werk ben ik bedrijfsleider/verkoper bij de Koning Groningen in de Nieuwe Ebbingestraat in Groningen. Wij verkopen ijzerwaren en gereedschappen en adviseren de klant hier graag bij.

De reden dat ik graag mee wil volgend jaar is om te ervaren hoe het daar is. De cultuur, de mensen, de gemeentschap ect....
Wat speelt er en waarom mogen wij daarheen om te helpen met dingen die daar moeilijk tot niet opgang komen. Ik wil hier graag m'n steente aan bijdragen.
Mijn verwachting is dat ik samen met de anderen onze geplande opdrachten mag verwezelijken en dat we met een voldaan gevoel daar terug mogen keren naar huis. Maar twijfel er niet over dat dat niet gebeurd. Ben er nog nooit geweest, dus mijn verwachting zal het zien.

Kortom... heb er ontzettend veel zin in!!

Tot gauw....

Edwin

Geen opmerkingen: